Zarejestruj swój  Sprzęt w serwisie

 

Proces usługi gwarancyjnej
1. Rejestracja Sprzętu

Zarejestruj urządzenie za pomocą naszego systemu serwisowego klikając w klawisz powyżej ” Zgłoś reklamację „

Na podany adres mailowy wyślemy Ci informację zwrotną odnośnie zgłoszenia.

2. Wysyłka Sprzętu

Po otrzymaniu zgłoszenia wysyłamy do Ciebie kuriera po odbiór sprzętu na nasz koszt ( usługa Door to Door )

Kurier dotrze do Ciebie w ciągu 24-48h od momentu, gdy otrzymasz mailowe potwierdzenie zgłoszenia.

3. Naprawa i zwrot sprzętu

Po usunięciu usterki sprzęt przechodzi test w dziale kontroli jakości, po czym zostaje odesłany do Ciebie.

Oczywiście poinformujemy Cię o tym mailowo.

Naprawy pogwarancyjne

Chcesz naprawić sprzęt pogwarancyjnie ? zadzwoń lub napisz do serwisu, by uzyskać wycenę naprawy: tel. (+48) 41 306 70 71, e-mail: kiano@kiano.pl