Zarejestruj swój  Sprzęt w serwisie

 

Proces usługi gwarancyjnej
1. Rejestracja Sprzętu

Zarejestruj urządzenie za pomocą naszego systemu serwisowego klikając w klawisz powyżej ” Zgłoś reklamację “

Na podany adres mailowy wyślemy Ci informację zwrotną odnośnie zgłoszenia.

2. Wysyłka Sprzętu

Po otrzymaniu zgłoszenia wysyłamy do Ciebie kuriera po odbiór sprzętu na nasz koszt ( usługa Door to Door )

Kurier dotrze do Ciebie w ciągu 24-48h od momentu, gdy otrzymasz mailowe potwierdzenie zgłoszenia.

3. Naprawa i zwrot sprzętu

Po usunięciu usterki sprzęt przechodzi test w dziale kontroli jakości, po czym zostaje odesłany do Ciebie.

Oczywiście poinformujemy Cię o tym mailowo.

W przypadku naprawy pogwarancyjnej / odpłatnej (uszkodzenia fizyczne, mechaniczne), prosimy o kontakt telefoniczny (41 351 01 40) lub mailowy z serwisem – kiano@kiano.pl ; assistance@kiano.pl – pozwoli to na ustalenie kosztu naprawy.Nasi konsultanci udzielą wszystkich informacji. Aby wysłać urządzenie bezpośrednio do serwisu prosimy o wypełnienie formularza w zakładce Pomoc techniczna a następnie Zgłoś reklamację zaznaczając w nim Rodzaj naprawy jako Odpłatna. Odbiór urządzenia i wysyłkę po naprawie realizujemy tylko za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL (42 634 53 45). Koszt kuriera w dwie strony to 30 PLN i jest doliczany do faktury/rachunku za naprawę odpłatną.

Masz problem z Windows?
Skontaktuj się bezpośrednio z Microsoft:
Microsoft_logo
(22) 594 19 99, 801 802 000,
formularz kontaktowy Microsoft

Więcej pomocy dla Windows:
Multimedialny poradnik dla Windows 10
Wprowadzenie do systemu Windows 10

Pomoc dla Windows 10
Strona domowa Windows 10