Pojawił się problem techniczny? Pomożemy!
Zarejestruj swój tablet na stronie serwisu.

Jak przebiega obsługa gwarancji?

1. Wypełniasz formularz

Powyższy przycisk prowadzi do formularza reklamacyjnego, gdy go wypełnisz, w naszym systemie zostanie zarejestrowane Twoje zgłoszenie i na podany adres mailowy wyślemy informację zwrotną odnośnie zgłoszenia.

2. Przysyłamy kuriera po odbiór tabletu

Gwarantujemy serwis door to door, wysyłamy kuriera  na nasz koszt po odbiór urządzenia (zobacz pełną listę produktów objętych usługą Door to Door). W związku ze zmianą firmy kurierskiej prośmy o zlecenie odbiorcy przesyłki po przekierowaniu na stronie DHL24. Kurier dotrze do Ciebie w ciągu 24-48h od momentu, gdy otrzymasz mailowe potwierdzenie zgłoszenia. Problem zostanie przeanalizowany przez zespół techniczny, będziemy informować Cię na bieżąco o statusie procedury reklamacyjnej drogą mailową.

3. Naprawiamy sprzęt i wysyłamy do Ciebie

Gdy Twój tablet dotrze do nas, podejmujemy naprawę – mamy na to 14 dni roboczych od chwili przyjęcia go do serwisu. Po naprawieniu sprzęt przejdzie kontrolę jakości i dopiero wtedy zostanie wysłany do Ciebie. Oczywiście poinformujemy Cię o tym mailowo.

W przypadku naprawy pogwarancyjnej / odpłatnej (uszkodzenia fizyczne, mechaniczne), prosimy o kontakt telefoniczny (41 351 01 40) lub mailowy z serwisem – kiano@kiano.pl ; assistance@kiano.pl – pozwoli to na ustalenie kosztu naprawy.Nasi konsultanci udzielą wszystkich informacji. Aby wysłać urządzenie bezpośrednio do serwisu prosimy o wypełnienie formularza w zakładce Pomoc techniczna a następnie Zgłoś reklamację zaznaczając w nim Rodzaj naprawy jako Odpłatna. Odbiór urządzenia i wysyłkę po naprawie realizujemy tylko za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL (42 634 53 45). Koszt kuriera w dwie strony to 30 PLN i jest doliczany do faktury/rachunku za naprawę odpłatną.

Masz problem z Windows?
Skontaktuj się bezpośrednio z Microsoft:
Microsoft_logo
(22) 594 19 99, 801 802 000,
formularz kontaktowy Microsoft

Więcej pomocy dla Windows:
Multimedialny poradnik dla Windows 10
Wprowadzenie do systemu Windows 10

Pomoc dla Windows 10
Strona domowa Windows 10

Aktualizacje według modeli

Jeżeli chcesz uaktualnić oprogramowanie na swoim tablecie Kiano, niezbędne instrukcje znajdziesz w boksach poniżej, uporządkowane według modeli.

Elegance 8 3G by Zanetti

Aktualizacja oprogramowania do 4.4 – wskazówki związane z aktualizacją zamieściliśmy w pliku PDF – znajdziesz tam link do pakietu instalacyjnego. Aktualizacja przeznaczona jedynie dla modelu Kiano Elegance 8 3G – wersja w czarnych opakowaniach, instalacja aktualizacji na serii urządzeń w białych pudełkach może skutkować uszkodzeniem i będzie wiązać się z naprawą odpłatną.

 

aktualizacja
oprogramowania

Elegance 9.7 3G

Aktualizacja oprogramowania do 4.4 – wskazówki związane z aktualizacją zamieściliśmy w pliku PDF – znajdziesz tam link do pakietu instalacyjnego.

aktualizacja
oprogramowania

Elegance 9.7

Aktualizacja oprogramowania do 4.4 – wskazówki związane z aktualizacją zamieściliśmy w pliku PDF – znajdziesz tam link do pakietu instalacyjnego.

aktualizacja
oprogramowania

Elegance 10.1

Aktualizacja oprogramowania do 4.4 – wskazówki związane z aktualizacją zamieściliśmy w pliku PDF – znajdziesz tam link do pakietu instalacyjnego.

aktualizacja
oprogramowania

Pomoc w aktualizacji

Jeżeli pobrałeś instrukcję, wykonałeś wszystkie podane kroki, a oprogramowanie nie zaktualizowało się, skontaktuj się z nami za pomocą formularza w zakładce kontakt.

Sprostowanie

Sprostowanie dotyczące pomyłki w danych technicznych w instrukcji obsługi dla modelu KIANO Intelect X2. Dowiedz się więcej.

Inny problem

Twój tablet działa, ale chcesz nas o coś zapytać? Nie ma sprawy, chętnie odpowiemy i pomożemy – daj znać na bok@kiano.pl