Serwis w maksymalnie 5 dni roboczych i dedykowany konsultant

Każdy z nas lubi przywileje, zwłaszcza gdy pozwalają nam zaoszczędzić czas. Na tym właśnie polega Kiano Assistance, które udostępniamy naszym Klientom.

Indywidualny konsultant

Po zarejestrowaniu się w systemie Kiano Assistance otrzymasz numer telefonu do indywidualnie przydzielonego konsultanta, który odpowie na wszystkie pytania.

Szybkość

Każdy z nas przywiązuje się do swojego telefonu i tabletu, dlatego naprawa Twojego Kiano zajmie tylko 5 dni – i znów będziecie razem : )

Formularz rejestracji

Jego wypełnienie zajmie Ci chwilę, Twoje dane zostaną zapisane w naszym systemie i już zawsze będziesz cieszyć się przywilejem Kiano Assistance.

Regulamin usługi

W regulaminie zamieszczonym obok znajdziesz spis modeli objętych Kiano Assistance. Nie jesteś pewien czy Twój tablet też się znajduje na liście? – napisz do nas.

Regulamin: Modele objęte Kiano Assistance

Kiano Assistance obejmuje produkty z linii Elegance, Intelect oraz Slim, Booky Light, Booky One, niezależnie od daty zakupu. Jednocześnie informujemy, że Kiano Assistance nie obejmuje akcesoriów, m.in. powerbanków oraz etui z tych linii.

Regulamin: Czas realizacji

Pięć dni roboczych liczonych jest od dnia następnego po przyjęciu urządzenia przez nasz serwis, do dnia wysyłki (nie liczone od dnia zgłoszenia poprzez formularz KIANO ASSISTANCE)

Regulamin: Rejestracja tabletu

Klient po rejestracji na stronie http://kiano.pl/r/assistance.php poprzez formularz otrzyma wiadomość e-mailową z numerem telefonu do indywidualnego konsultanta.

Regulamin: Czas trwania usługi

Usługa jest dostępna przez cały okres gwarancyjny obejmujący 24 miesiące od daty zakupu sprzętu. Usługa dostępna od 15.06.2013.

Lista produktów Door to Door

Pełna lista dostępna pod tym adresem.