KIANO ASSISTANCE

 

  • Serwis w max 5 dni roboczych
  • Dedykowany konsultant

Kiano wprowadza nową usługę dla swoich klientów posiadających tablet
Elegance 9,7, Fly 9,7 Quad, Core 10.1 Dual 3G oraz Core 10.1 Dual.

W trosce o klientów już posiadających ten model, jak i o takich,
którzy rozważają zakup, firma Kiano wprowadza usługę KIANO ASSISTANCE.

Udogodnienia:
• Przede wszystkim GWARANCJA SERWISU W 5 dni roboczych liczonych od dnia
następnego po przyjęciu tabletu przez serwis, do dnia wysyłki.
To wyjątkowo krótki czas serwisu, ponadto klienci korzystają z systemu gwarancji door-to-door.

• Kontakt z dedykowanym KONSULTANTEM. Klient po zarejestrowaniu się w
panelu Kiano, otrzymuje kontakt do swojego konsultanta, z którym może
telefonicznie skonsultować się w każdej sprawie dotyczącej Elegance
9,7, Fly 9,7 Quad, Core 10.1 Dual 3G oraz Core 10.1 Dual tj. obsługi
technicznej, sprawdzenie statusu reklamacji czy też po prostu rozmowy o
produkcie.

Kiano Assistance objęte będą wszystkie sztuki Elegance 9,7, Fly 9,7
Quad, Core 10.1 Dual 3G oraz Core 10.1 Dual niezależnie od daty zakupu.

 

Regulamin Assistance